lauantai 19. tammikuuta 2013

i absolutely love my best friend, so much.


Moi kaikki :) Tää on nyt meiän blogin ensimmäinen postaus, en oikee tiiä mitä kirjottaa :D Mutta siis minä ja mun paraskaveri alettiin nyt pitämään yhteistä blogia. Tän nimi on nyt Nowhere but up kunnes keksitään parempi,ja muutenki koitetaan parannella tätä täs pikkuhiljaa! Tervetuloa lukijaksi, koitetaan jakaa mahdollisimman paljon ja usein teille täällä meiän elämistä :) Nyt kerron vähän meistä ihan niitä varten jotka ei vielä meitä tunne! :) :

Sofia ja Iisa
Täällä kirjottaa nyt siis Iisa, eli meistä se rumempi (joka on tos kaikkein alimmassa kuvassa) XD joo eli siis ja Sohvi ollaan parhaita kavereita, ollaan oltu ala-asteelta asti. Ollaan molemmat nyt siis ylä-asteella, mä seiskalla ja Sofia kasilla, meillä on siis vuoden ikäero. Me molemmat rakastetaan toistemme lisäks Justin Bieberiä ja Selena Gomezia tosi paljon, ja se on ehkä se meiän lähentävin tekijä sen lisäks että juttu kulkee ja voidaan kertoo toisillemme ihan kaikki, surut ja ilot. Me ei harrasteta ton fangirlingin lisäks mitään muuta yhdessä, mutta mä harrastan jalkapalloa ja showtanssia, ja sofia soittaa pianoo :) Meil on myös yhteisii parhaita kavereita, Iitu, Sandra, Roosa ja Elina, eli kuulutaa tämmöseen "kuudentytön jengii" XD Sandra on muuten mun kaksoissisko! En oikeesti tiiä mitä kirjotan tähän, mut siis tätä blogia kirjottelee kaks Paimiolaista tyttöö, 13 ja 14 v, jotka on iha hulluja fangirlei, ja ehdottomasti maailman parhaita kavereita ! Ahahah onneks Sofia osaa kirjottaa paremmin ku mä XD 

mutta siis alkakaa ihmeessä seuraamaan meiän blogii, vaikkei se ehkä maailman paras ookkaan :D jokainen lukija ja kommentti on meille tosi tärkeitä! :) 

love you all xxx ! <3  

2 kommenttia:

  1. Loistava blogi minun mielestä! Toivottavasti saatte paljon lukijoita.Minä ainakin aion lukea tätä aina kun vaan ehdin:)!

    -nimetön poika Paimiosta, jota ette varmasti tunne.

    VastaaPoista